Larissa goes to Arizona

Alles van de afgelopen 4 maanden

Hey hey,

Sorry dat ik de afgelopen maanden niet echt wat van me heb laten horen... daarom dacht ik ik zal iedereen weer even laten weten wat ik de laatste tijd heb uitgespookt.

In Januari heb ik onderanderen hoopcoming meegemaakt waar ik mij weer helemaal voor op had gedoft en weer een leuke avond heb gehad met een meiden groepje. Ook begon ik mij voorbereidingen te trekken voor tennis dat ik rond februari zou beginnen.

In februari ging ik met STUGO naar Disneyland in California voor 3 dagen, wat echt super was. Ik ben eerder in Disneyland in Parijs geweest maar de gene in California was mijn eerste keer. Ik ben onderanderen op de foto geweest met Disney prinsessen en heb alle attracties uitgeprobeerd! Na dat ik terug kwam van California met school, kwam de trip naar Las Vegas er ook weer aan. Hier ging ik heen met Robin (gastmoeder), Sam (gastzus) en grandma Eve. We verbleven daar voor 2 dagen. Ik had de fonteinen gezien die om het half uur de fonteinen op de muziek bewogen, ook had ik the strip gezien en gingen we naar Cirque de soleil! Die mensen zijn echt ongelofelijk sterk en lenig.

Ook begon ik mijn tennis op school, ik dacht dat het makkelijk zou zijn, gewoon wat balletjes slaan maar het bleek nog best moeilijk te zijn hahaha. Maar met al de trainingen van de twee coaches elke dag na school, begon ik het een beetje onder de knie te krijgen. Ook had ik mijn matches waar we met het hele team in de school bus gingen en verschillende scholen bezochten om tegen hun te spelen. Before onze eerste match, hadden we een pastaparty waar iedereen een pasta gerecht meenam en we dan bij iemand thuis de pasta gingen eten. Nu is inmiddels het tennis seizoen afgelopen (april), en hebben we een sleepover gehad met het team.

Toen was het maart en had ik bijna springbreak, waar ik niet super veel had gedaan maar gewoon met vrienden had afgesproken en lekker had uitgeslapen.

Nu is het april, ik was naar Tuscon geweest met mijn gastgezin waar we met de caravan hadden gekampeert omdat mijn gastbroer een shooting competition had. Dit weekend waren we naar San Diego California geweest samen met mijn gastmoeder, gastzus, de tante en een nichtje, waar we lekker 2 dagen op het strand hadden gelegen en lekker hadden uitgerust. Nu ben ik inmiddels terug en heb ik nog 6 dagen tot prom! waar ik erg naar uitkijk.


Dus ja dit was ongeveer mijn afgelopen 4 maanden waar ik super veel heb gezien en gedaan!

Only 50 days till im going back to the Netherlands.

xx Larissa

Reacties

Reacties

Jan en Vera

Hoi Larissa,
Leuk weer iets van je te horen. Wat gaat de tijd toch snel. Over krap twee maanden zit je alweer in Nederland. Nog maar even lekker genieten!

Lieve groet van Jan en Vera

jos en petra

Hoi larissa
Ja ja de laatste loodjes voor je van de ervaring van je leven, we wensen je nog mooie weken toedaar liefs van onsxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active