Larissa goes to Arizona

Kampeertrip, football game en verjaardag

Hee,

Ik zit nu al ongeveer 1 maand in Amerika en heb alweer nieuwe dingen meegemaakt sinds mijn vorige blog.

Ik ging met de familie mee op een kampeertrip naar ....... Het was ongeveer 2 uurtje rijden. We gingen met een grote caravan. Het was een stuk kouder dan hier in Glendale, wat opsich ook wel lekker was voor een keer. Iedereen had squads mee en iemand had ook een racer mee, dit was een soort squad auto met 4 zitplaatsen en 1 iemand rijdt. Helaas mocht ik geen squad rijden maar heb ik wel in die auto gezeten. Er waren veel bospaadjes en stijle paadjes met rotsen en super mooie uitzichten. 'S avonds hadden we een kampvuur en heb ik mijn eerste smore gemaakt! wat echt super lekker was hahaha. Na 2 dagen moesten we weer terug vanwege school maar het was echt leuk!

Football games

Daar was het dan, mijn eerste football game in Amerika. Voor dat school begon dus om 7 uur was de pep rally. Wij als stugo moesten er om 6:50 zijn voor dat de pep rally begon. De pep rally was op een plein in school, de band speelt muziek en de cheerleaders doen hun dansje ook zijn de football players er voor school spirit. 'S avonds was de football game, Omdat ik in stugo (student goverment) zit, moest ik eerder komen om alles te versieren en klaar tezetten voor de game. Het was een white out, dus iedereen moest in het wit komen. Ondanks dat we verloren was het evengoed leuk (met de schoolspirit). De week erna was er ook een home game (dus ook weer een pep rally en ook dit keer moesten we er weer vroeg zijn) dit keer was het een black out, dus iedereen in het zwart. Dit keer hadden we gewonnen! En afgelopen vrijdag was de derde home game op een rij. Dit keer was het rood, wit, blauw. Dus iedereen verkleed in die kleuren, dit was wel grappig aangezien de Nederlandse vlag ook de kleuren rood, wit, blauw heeft en mensen ook echt de Nederlandse vlag op hun wangen hadden.

Ondertussen op school gaat alles goed, we zijn druk bezig met oefenen voor de voorsteliling in december voor dans. Ook ben ik begonnen met dansen bij een studio. Ik volg pilates en ballet wat erg leuk is.En in stugo zijn we bezig met voorbereidingen voor homecoming! dit lijkt me echt super leuk. Iedereen heeft een commitee en ik zit in de groep voor half time, dus wij regelen alles voor the king en queen die wordt gekozen tijden half time home coming football game. Ook heb ik alle informatie gekregen van graduation, die ik mag meedoen!! Super leuk met een cap and gown!!

Verjaardag!!

12 September 2016 was mijn verjaardag! ik werd 17. Dit was wel gek omdat ik niet mijn ouders en mijn zus had met wie ik het kon vieren, maar het is wel een leuke dag geworden! Helaas moest ik die dag naar school dus toen ik thuis kwam was mijn halve verjaardag al voorbij hahah. Toen heb ik pilates gevolgd en daarna zijn we lekker uit eten geweest, met mijn gastgezin en een tante en oom, twee nichten en de oma. Ik had cadeautjes gekregen van de familie en cadeautjes van mijn ouders en zus, die hadden ze opgestuurd. Ook had ik een aantal kaarten gekregen van mijn familie in Nederland, wat ik mega leuk vond, bedankt iedereen!!

Dit was ongeveer wat er gebeurt was in de afgelopen 2 weken. Als er weer update zijn zal ik het laten weten!

xx Larissa

Btw als je het leuk lijkt om uptodate te blijven tijdens mijn verblijf in Amerika, laat dan je email achter rechtsonder zodat je een melding krijgt als ik een nieuwe blog post of foto's hebt geplaatst.

Reacties

Reacties

Jan en Vera

Hey Larissa,
Wij zijn langs Glendale gereden!!! Maar dat was helaas in Nevada. In elke staat blijkt bijna een Glendale te liggen. Waar hebben jullie gekampeerd? Wij zijn ook in Flagstaff geweest, dat was het dichts bijzijnde punt van waar jij zit. (denk ik).
groetjes Jan en Vea

Maartje

Hoi Larissa,

Wat is het leuk im te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik kijk uit naar je volgende verslag!
Verl plezier daar!

Groetjes, Maartje

Will Koster

Hoi lieve Larissa,
Hier eindelijk een bericht uit Alkmaar (Holland haha) ik heb alles met veel aandacht en respect doorgelezen. Top hoor wat een onderneming, we zijn trots op je dat je dit allemaal onderneemt. Volgens ons heb je ook een super gaaf gastgezin die je met open armen ontvingen. Wat is het een mooi land Amerika, maar volgens mij wel het land van uitersten. Is er nog veel te merken van de verkiezingen? Hier staan de kranten er bol van (zal mij benieuwen wie er gaat winnen). En hoe gaat het op je school, ben je het Nederlands al verleerd? Afijn nog heel veel plezier en ervaringen en kijk ook uit naar je volgende verslag en foto's geniet ervan topper!
Veel liefs Will maar natuurlijk ook van Sietse, Nicky, Mark, Iris en Britt dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active