Larissa goes to Arizona

Christmas, LA and New years eve

Hee people,

Het was weer tijd voor mijn favoriete feestdag van het jaar, kerst! We hadden vlak voor kerst klaar met het eerste semester van school, kan je geloven dat ik al op de helft ben? het gaat zo snel! Maargoed voor winterbreak had ik 2 weken vrij dus erg chill.

Kerst was echt super leuk en gezellig, met alle lichtjes (echt de hele straat is verlicht) en alle cadeautjes. Ik had zelf ook wat voor mijn gastgezin gekocht en dat vonden ze helemaal leuk. Een vriendin van Japan bleef bij mij voor een week omdat haar gastgezin weg was dus dat was extra leuk. De dag before kerst kwam de familie van Terry langs en gingen we Chinees eten omdat zijn moeder Chinees is. Super lekker allemaal en erg gezellig.

Kerstochten gingen we onze stockings (die sokken aan de openhaard) uitpakken en daarna gingen we cadeautjes onder de kerstboom doen. Natuurlijk was ik weer erg verwend echt super lief! Rond 10 uur gingen we naar de oma toe om daar te eten en meer cadeautjes uit te pakken. Derest van de dag hadden we film gekeken en lekker rustig aangedaan.

LA


Jaja daar was het dan.. de trip naar LA!! Echt super leuk. We gingen van dinsdag tot en met vrijdag. Ik heb echt van alles gezien, The hollywood walk of fame, Hollywood sign, uitzich over LA, noem het maar op. We hadden ook een tour gedaan door de bergen van beverly hills en hebben verschillende hotspots gezien. Ons appartement was echt om de hoek van the wall of fame dus dat was erg chill. Ook zijn we naar de pink wall geweest en de angel wall waar we even een fotoshoot hadden gedaan haha. Op woensdag waren we naar Universal studios geweest! hier hadden sinds kort ook Harry Potter world gebouwd, dus ik helemaal enthousiast hahahha. Derest van het park was ook mega leuk en het was echt een super dag.

Het was echt super leuk en een tijd om nooit meer te vergeten.

New Years eve

We kwamen de 30ste terug en de dag erna was het oud jaars dag. We gingen naar Kolhs range waar we dus oud en nieuw hadden geviert en de ball drop hadden gekeken op tv.

Nu heb ik nog lekker een week vrij voordat ik begin met mijn second semester van school.

xx Larissa

Btw als je het leuk lijkt om uptodate te blijven tijdens mijn verblijf in Amerika, laat dan je email achter rechtsonder zodat je een melding krijgt als ik een nieuwe blog post of foto's hebt geplaatst.

Reacties

Reacties

Jos en Petra

Hoi Larissa
Bedankt voor de weer mooie jaloersmakende foto's hier is het koud en wind maar ja binnen zitten we lekker warm wat krijgen jullie een mooi huis straks,daar zal je ook wel naar uitzien maar eerst nog lekker genieten daar en heel veel ervaringen opdoen daar heb je je hele leven wat aan veel plezier nog Liefs Jos en Petra

Margret hof

Nog de beste wensen voor 2017 larissa, je hebt het ontzettend naar je zin lees ik, veel gezien en gedaan.
Wat een ervaring doe je op! Merk je ook nog veel over de nieuwe president Trump en wat vind je gastgezin van hem.
Ik heb laatst ook een boekje over amerika gekocht, maar dan zuid-amerika de omgeving ziet er wel mooi uit. Wij gaan af en toe te kijken bij ben en marja's nieuwe huis, ziet er mooi uit! Nog veel plezier groetjes margret hof

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active