Larissa goes to Arizona

Trip, Homecoming and Halloween

Hee,

Ik dacht laat maar weer even wat van me horen,

Hier gaat alles nog steeds goed! Ik heb het erg naar mijn zin. Er is ondertussen al weer wat dingen gebeurt, zoals een trip naar California - San Diego, activiteiten en Homecoming!!

Mijn organisatie organiseert allemaal verschillende activiteiten met alle exchange mensen die in Arizona zitten wat super gezellig is. Helaas komen er geen andere Nederlanders op de activiteiten af maar wel andere super aardige en gezellige mensen van over de hele wereld. Ik heb mensen ontmoet uit, Spanje, Italie, Frankrijk, Duitsland, Tailand, indonesie, Jordan en Japan. (Dus ik zeg rondreisje als ik terug kom hahaha). Met deze groep heb groep heb ik dus al heel veel gedaan zoals paintballen, skaten, fall festival enz. wat echt ontzetten leuk is.

Ook ging ik met deze groep naar California - San Diego. Echt San Diego is zo mooi en het was zo leuk! Na een rit van ca 8 uur kwamen we aan bij onze beachhouse waar we verbleven voor 4 dagen. Met uizicht op de Pasific ocean wat super mooi was. In de 4 dagen hebben zijn we naar Knots berry farm geweest, dit was een atractie park, en natuurlijk zijn we ook naar het strand geweest en heb ik dolfijnen gezien in het wild! Wat een ervaring. Ik heb echt een top 4 dagen gehad en ik ben echt verliefd geworden op California.

Ook heb ik mijn eerste en laatste Homecoming meegemaakt, en de week before de homecoming dance... spiritweek! Ons homecoming thema was DV and the chocolate factory (DV = Deer Valley High school) dus hadden we allemaal versieringen gemaakt als snoep en het thema van spiritweek erop afgestemd.

Spiritweek was als volgt:

Maandag: Sweet dreams - Pjs day

Dinsdag: Lifesaver - Superhero / local hero

Woensdag: Candy Wrappers - Seniors, favoriete singer / artist.

Donderdag: Sourpach kid - Throwback little kid day

Vrijdag: Class color dip - class color seniors chocolade, black.

Vrijdag hadden we ook de parade en de essembly. Voor de parade was de senior float gedecoreerd als de begin scene in charlie and the chocolate factory, de eetbare garden. En de mensen op de float waren verkleeda als de characters uit the movie. Ik was verkleed als Violet (het meisje die kauwgom kauwt en opblaast als een blueberry) ik had de perfecte outfit gevonden dus het was erg leuk. During de parade mochten we candy uitdelen aan kinderen langs de weg. Na de parade was the essembly, dit is waar de hele school samen komt in de gymzaal en er dingen gebeuren zoals class games, optredens van de cheerleaders en dans en ook guycheer. Guycheer was echt hilarisch, guycheer treed op alleen met homecoming en ze hebbend an cheer pakjes aan het doen een dans. Dit was dus een groot succes!

Die week was ook de laatste football game, wat erg jammer was. Omdat ik in student goverment zit, moest ik samen met nog 4 andere zorgen voor halftime, dit is wanneer de homecoming king and queen worden onthult. We hadden chocolade bars ingepakt en in 2 van de 6 hadden we golden tickets gestopt de gene die een golden ticket had die waren homecoming king and queen.

Vorige week zaterdag was de homecoming dance, ik had een jurk geleend van iemand en mijn make up gedaan en voordat we naar de dance gingen had ik nog foto's gemaakt met de 2 meiden waarmee ik was. Ook gingen we eten bij een italiaans restaurant. De dance zelf was erg leuk!

En daar was het dan Halloween! Ik had de zondag voor Halloween pumpkins gesneden samen met een vriendin, Sam en een vriendin van Sam. Ze waren erg goed gelukt, maar helaas ik denk door het weer zijn ze nu helemaal in elkaar gezakt. Afgelopen maandag was het Halloween en ging ik naar een vriendins huis om daar met haar broerjtes te trick or treaten. We gingen ook verkleed, ik als duivel en zij ging als angel. Het was erg leuk om mee te maken.

Dat was wat er de afgelopen weken weer is gebeurt, als er weer een nieuwe update is dan laat ik jullie dat weten!

xx Larissa

Btw als je het leuk lijkt om uptodate te blijven tijdens mijn verblijf in Amerika, laat dan je email achter rechtsonder zodat je een melding krijgt als ik een nieuwe blog post of foto's hebt geplaatst.

Reacties

Reacties

jos en petra

hoi larissa
Wat een prachtig avontuur wat je daar allemaal meemaakt.
We horen niet zoveel van wat je op school doet, maar dat doe je er waarschijnlijk fluitend bij ha ha geniet nog lekker.
Liefs jos, petra en de kids

henk en lida

geweldig wat je allemaal meemaakt
Gaat het met je studie ook goed?

Liefs Henk en Lida

Pien

Hi Larissa,
Zo te lezen heb je het super! Leuk om zo op de hoogte te blijven. Veel plezier ook met Thanksgiving wil de vd maand.

Enjoy your stay ;)
Groetjes Pien

margret Hof

Leuk dat je het naar je zin heb daar, larissa
Ik was wel benieuwd het is niet zomaar wat een jaar naar een ander land, andere taal,gastgezin.
Je doet een hoop, gaat het ook goed op school, lijkt mij moeilijk alles in het engels volgen. Komt jessica met kerstmis bij je, ik hoorde het van Ben. Nog veel plezier margret Hof

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active