Larissa goes to Arizona

De eerste 2 weken van school!!

Hee,

Het is hier ondertussen 21 Augustus en ik heb mijn eerste 2 weken van school er al weer erop zitten.

De 4 dagen dat ik hier was voor dat school begon moest ik vakken kiezen uit een lijst, een paar waren verplicht en een paar kon ik gewoon kiezen. Ik was van plan om een paar leuke dingen te kiezen voor fun.

Dit heb ik gekozen:

1ste uur: Journalism & digital communication

2de uur: English language arts 5-6

3de uur: Spanish 1-2

4de uur: Stugo (student goverment)

5de uur: lunch

6de uur: Dance ensemble

7de uur: US history

Mijn school begint om 7:30 en eindigt om 14:12 uur. Ik zit er aan te denken om misschien cheerleading te gaan doen, maar het is echt ontzettend duur en ik zit ook in stugo wat dus wel lastig wordt omdat je heel veel moet organiseren. Dus moet nog even kijken hoe ik dit ga doen.

Het rooste blijft zo voor het hele jaar.Ik ben een senior (12th grade) dit betekend het laatste jaar van high school.

Dus de eerste dag van school. We moesten vertrekken om 10 voor 7 omdat Samantha mij bij de counsler moest brengen (school begint om half 8). Het eerste uur miste ik dus omdat ik met de counsler nog 1 keer moest praten over alle lessen die ik zou volgen. Het tweede uur begon ik dus echt met school, English. Deze klas is erg gek, de lerares is erg relaxed en het hele lokaal is roze met groen en met super chille stoelen ( alleen deze les is zo) hahaha. De klassen zijn leuk en alle mensen in de klas en leraren zijn erg aardig. Ik ben met de dans klas ook een paar levels omhoog gegaan, ik zat in fundamentals (dit is beginners en mensen die nog nooit hebben gedanst) en nu zit ik in ensemble ( dit is 3 levels hoger) het een na hoogste level, dit is erg leuk omdat ik dan wat meer uitdaging heb. Er wordt ook een dansvoorstelling gedaan in de herfst en in de lente waar ik aan mee mag doen dus dat is ook erg leuk!

Gister was Samantha haar birthday, we zijn naar de mall geweest waar ze gaatjes voor oorbellen heeft laten zetten en we zijn uit eten geweest met vrienden en familie, daarna hebben we een film gekeken.

Over 2 weken is de eerste football game thuis wat me ook erg leuk lijkt om mee te maken. En aanstaande weekend gaan we kamperen met familie en vrienden!

Als er weer updates zijn zal ik dat laten weten! Ook zijn er extra foto's toegevoegd aan de NYC map.

xx Larissa

Btw als je het leuk lijkt om uptodate te blijven tijdens mijn verblijf in Amerika, laat dan je email achter rechtsonder zodat je een melding krijgt als ik een nieuwe blog post of foto's hebt geplaatst.

Reacties

Reacties

Tonvera.oud@quicknet.nl

De kop is eraf. Heel veel succes.
Fijn dat je een heel leuk gastgezin getroffen hebt, het lange wachten is beloont. Het is ook leuk dat je door kunt gaan met dansen. Tot horens. Lieve groetjes van Oom Ton en tante Vera.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active