Larissa goes to Arizona

JEEEEEJ EINDELIJK!

Hee hee,

Jahoor eindelijk werdt ik gebeld vanmorge met het goede nieuws dat ik geplaatst ben!!! Ik ben super blij dat ik na 7 maanden (ja 7 maanden) eindelijk een gastgezin heb.

Ik kom in de staat Arizona, in de plaats Glendale, ik vertrek woensdag 3 augustus al! super snel dus.

Mijn gastgezin bestaat uit:

Terry 50 jaar oud, Robin 50 jaar oud, Noah 18 jaar die gaat in de herfst naar collage en Samantha 16 jaar oud zij wordt in augustus 17 dus dan scheelt ze maar een paar weekjes met mij! Ook hebben ze 2 honden.

Ik ga naar deer valley high school veder weet ik nog niet in welk jaar ik kom.

Ik heb er echt super veel zin in!! en ik kan echt niet wachten om ze te ontmoeten. En natuurlijk New York City waar ik eerst 3 dagen naartoe ga.

Als er weer een update is zal ik jullie dat laten weten.

xx Larissa

Btw als je het leuk lijkt om uptodate te blijven tijdens mijn verblijf in Amerika, laat dan je email achter rechtsonder zodat je een melding krijgt als ik een nieuwe blog post of foto's hebt geplaatst.

Reacties

Reacties

Ton en vera

Super,grandioos,heel veel plezier in Arizona.

Annette

Een onwijs leuke en spannende tijd, lieve schat????????

Annette

Een onwijs leuke en spannende tijd, lieve schat. ????????

Kees en Corry

Hoi Larissa,
Blij te lezen dat het goed met je gaat en een leuk gastgezin hebt getroffen. Heel veel succes met alles wat je daar doet en natuurlijk heel leuk dat je daar een schat aan ervaringen opdoet, top hoor en heel stoer!
Alle goeds en lieve groetjes van ons, Kees en Corry.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active